Pomes amb diferents tècniques

Per a aquest primer dibuix vaig utilitzar carbonet. Amb dues pomes vaig crear una composició limitada per no centrar-me tant en la forma i les dues pomes en sí si no en com la llum es reflexa en aquestes. Per ajudar a aportar textura i més obscuritat per la part del fons i límits de la poma vaig fer ús de conté negre ja que quedava un negre més uniforme i fosc.


Per aquest cas, vaig agafar un plàtan i una poma. Vaig fer aquests composició senzilla amb tinta, la qual em va ajudar a poder enfosquir i crear textures amb més llibertat ja que quan la tinta era plasmada amb em paper no tenia una direcció controlada el qual em permetía poder jugar amb les intensitats que aquesta sola creava depenent en quin punt és concentrés i poder experimentar més amb la creació de la llum en la meva imatge.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dibuix artístic AH4

Estudi de l’anatomía humana

Bodegò cubista